Security Alert!
Bakal Terbit
 
NovelBacaan UmumProfesionalRemaja & Kanak-Kanak
Senarai 1-13 dari 13 produk
1

7 Pintu
Penulis : Ahmad Rusydi
Tarikh diterbitkan: 30-JUN-18

Tiba-tiba mata Zainuddin dibuka luas. Dia berpaling merenung wajah Doktor Roslan. Seakan-akan ternampak sesuatu yang menakutkan.

“Ke…kenapa awak ni?” Tanya...

Harga :RM 28.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
2

Dheo's
Penulis : Anjell
Tarikh diterbitkan: 01-JUL-18
Siapa sangka di balik kepolosan wajahnya, Nurissa Rose pernah berperang dengan maut? Kemalangan teruk yang berlaku bukan sahaja menyebabkan dia koma setahun, malah sebaik sahaja dia membuka mata, tiada langsung...
Harga :RM 28.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
3

Pasca Sejarah [Edisi Novel]
Penulis : Fahd Razy
Tarikh diterbitkan: 01-JUL-18

Sebuah buku fiksyen yang menceritakan ketamakan, kerakusan dan keangkuhan pada zaman pascasejarah, menusia mengulangi babab masa lalu. Mendirikan peradaban baharu tetapi tangan-tangan mereka sendiri jugalah yang...

Harga :RM 25.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
4

Cik Isteri dan Encik Suami
Penulis : Airisz
Tarikh diterbitkan: 01-JUL-18

Dah lama kejar bayang, kini abang datang, sayang.

AKU? Nama aku Cantek Safia. Muda lagi, tapi dah jadi janda. Siapa kata perkahwinan pilihan orang tua akan kekal hingga akhir...

Harga :RM 22.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
5

#CERTOTCP: Pukul 3 Pagi
Penulis : Jeffrey Zain
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18

Bukan semua #CertotCP cerita hantu. Ada juga cerita tamak haloba dan hasad dengki – alah, macam drama Melayu TV3 pukul tujuh malam yang awak suka tengok tu – tapi dalam #CertotCP​, orang jahat dibayar...

Harga :RM 20.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
6

Sanggul
Penulis : Haida Hassan
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18
Akibat mengikut emosi yang terlalu mahu melindungi anaknya, Uwan Konah sanggup mengambil Tanjung sebagai pendamping. Namun menjaga makhluk itu bukanlah mudah.
Harga :RM 23.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
7

Jadikan Aku yang Terakhir
Penulis : E-Man Sufi
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18
Kisah bermula apabila Deniz diarahkan oleh ayahnya, Aziz bekerja di kafe yang terletak di kawasan jauh dari Kuala Lumpur. Tanpa pengetahuan ayahnya yang bekerja di Madinah, Deniz telah bertukar tempat dengan adik...
Harga :RM 22.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
8

Ayahku (Bukan) Pembohong
Penulis : Tere Liye
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18

Bilakah kali terakhir kita memeluk ayah kita? Menatap wajah tuanya, lalu menyatakan rasa kasih kita padanya? Bilakah kali terakhir kita berbual kosong, gelak ketawa, berkasih sayang, lalu meraih tangan ayah kita dan...

Harga :RM 24.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
9

Setelah Terlafaznya Akad
Penulis : Anna Milia
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18

Berkahwin dengan Nawal si berhingus hijau tu? Memang taklah. Budak perempuan itu mencacatkan keindahan zaman kanak-kanaknya. Namun, apabila Nawal dengan senang hati menerima pinangan dan umi main peras ugut, Hanan...

Harga :RM 24.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
10

Plot Cinta Tak Jadi
Penulis : Aunie Ayunie
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18
“Sapu-Sapu Sdn Bhd? Eh, saya tak ada minta servis sapu-sapu pun.” – Nayla.
“Itu nama syarikat akulah, sengal. Aku bukan nak servis. Aku datang...
Harga :RM 23.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
11

Fiksyen 302 (New Cover)
Penulis : Ramlee Awang Murshid
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18

LAN LANI, JIMMY YEOH, PRAKASH KUMAR dan FARID JA'AH membunuh mangsa-mangsa mereka dengan kejam. Masing-masing melakukannya dengan cara yang hampir serupa. Angka 302 dilakar di dahi mangsa. Sejurus itu, mereka menghubungi polis dan...

Harga :RM 23.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
12

Terakhir untuk Selamanya
Penulis : Kathy Tuah
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18

Trauma jatuh cinta bagaikan melekat dalam hati Kayla. Apa tidaknya, Annuar yang disanjung tinggi, dipuja melangit, berpaling daripadanya. Bodohnya dia mempercayai spesis lelaki tidak setia. Namun, demi membuktikan dirinya kuat tanpa...

Harga :RM 25.00
Penghantaran Tempatan: 3 ke 5 hari berkerja
13

Mangsa
Penulis : Daisy Zahra
Tarikh diterbitkan: 31-JUL-18

Peristiwa hitam yang menimpa Iris telah mengubah segala-galanya. Rahsia yang disimpan rapi selama ini oleh neneknya, Seruni kini terbongkar. Kematian Rizal masih belum terjawab. Sepuluh tahun berlalu, Iris bertemu semula dengan mereka yang...

Harga :RM 24.00
Penghantaran Tempatan: Bakal terbit! Hubungi kami bagi maklumat lanjut.
Senarai 1-13 dari 13 produk
 
SSL Certificates MasterCard VeriSign Verified Visa Twitter Click Facebook MPHClick Payment Option